Witam wszystkich. Będzie trochę o życiu, codzienności i szyciu, czyli mojej odskoczni od wszystkiego co smutne. Zapraszam.

niedziela, 10 kwietnia 2016

Śpiworek dla lali oraz torby.

Witam, 
dziękuję wszystkim za odwiedziny i komentarze :*
Dziś śpiworek do wózka dla lali mojej córci :)
Wózek z lalą zakupiony z OLX, w stanie dobrym, poprawiony przeze mnie.
Ci co szyją będą widzieć gdzie ;)
Lali było zimno więc uszyłam jej śpiwór :)










Milenka świetnie sobie z wózkiem spaceruje :)
ja tylko żałuję, że nie ma takiej ładowności zakupowej jak nasza spacerówka :/
Uszyłam też dwie torby 





Torby wyszły ok. 
Przepraszam wszystkie osoby, które zaglądają i piszą komentarze, że nie odwiedzam ich. 
Na razie staram się pozbierać :( 
po świętach dopadł nas rotawirus, który mutuje i przerzucił się na drogi oddechowe. 
Efekt jest taki, że jesteśmy dalej chorzy :(
Dziękuję za wszystkie słowa wsparcia!
W blogowym świecie poznałam wiele osób o wielkim i pięknym sercu, którzy byli mi pomocni kiedy ja nie widziałam już nic na  horyzoncie. 
Żałuję, że nie ze wszystkimi mam kontakt ale dziękuję im z całego serca i pamiętam :*
buziaki!!!!!!!!! 
 

5 komentarzy:

  1. Lala wygląda na zadowoloną z prezentu :) Widać, że jest kochana, a lalki to lubią ;-) Śliczne torby. Na pewno są bardzo funkcjonalne :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. torby super a zmiany wozka wiadomo tylko na plus co widac po minie zadowolonej uzytkowniczki jednej i drugiej w sumie :P

    Aniu 3majcie sie zdrowo idzie wiosna musi byc "zdrowiej" przynajmniej ja sie tego trzymam :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję :) jesteśmy już w domku i uczymy się siebie wzajemnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam nadzieję, że pojawisz się na blogu, taka niepokojąca cisza u Ciebie...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za przybycie do ANINKOWA i pozostawienie komentarza :)