Witam wszystkich. Będzie trochę o życiu, codzienności i szyciu, czyli mojej odskoczni od wszystkiego co smutne. Zapraszam.

środa, 11 lipca 2012

Podziękowanie oraz torba

Witam serdecznie.
Dziś zacznę od podziękowań dla wyjątkowej Eli z bloga http://czarymaryzmaterialu.blogspot.com/.
Ela z dobrego serca, bezinteresownie podarowała mi anioła dla chłopca, o którym pisałam dwa posty temu.
Anioł był przepiękny, całkiem spory i ślicznie uszyty. Zawsze podziwiam staranność Eli. Dziękuję Ci kochana!!!!!!!!!!!! Bardzo!


 Świetny anioł :D Moje dziecko zapytało dla kogo on jest. Kiedy usłyszał, że dla chłopca, któremu umarł brat stwierdził, że teraz ma brata -anioła. Chodziło mu o tego konkretnie, ale miał rację, bo jego brat jest już aniołem. :(
W każdym razie paczka jest już w drodze do chłopca, oby doszła bez problemu.
Razem z aniołem w kopercie przybyło do nas  coś jeszcze dla Kuby :)
 Gitara :) Kuba kiedy ją zobaczył zawołał, że to gitara dla jego anioła :D
Tak teraz sobie wiszą razem i ślicznie wyglądają :D Dziękuję Eluś! :*

Teraz torba uszyta dla dziewczynki :)
Tygrys połyskiwał ale słabo to widać :)



Na koniec jeszcze jeden wykonany przeze mnie projekt przesłona balkonowa :)
Wymyślona i przymocowana wspólnie z moim tatą :)
Wymyśliłam też, że będzie świetna do przymocowania dachu do namiotu :)




Powiem Wam, że bardzo przyjemnie się leży a upalną nocą byłoby całkiem miło sobie pospać :D
Szkoda, że Kuba nie był zachwycony tak jak ja ;)
Pozdrawiam serdecznie :)
buziaki!

8 komentarzy:

  1. ...świetny ten anioł dla chłopca...szkoda że z tak smutnej okazji...gitara tez super...osłona pomysłowa...pozdrawiam Cię gorąco...

    OdpowiedzUsuń
  2. W pierwszej chwili myślałam,że to naprawdę namiot :) Świetny pomysł,tylko ciekawe dlaczego Kubuś nie był tak zachwycony jak mama :)
    Torba dla dziewczynki piękna :) Ten kolor i panterka ,to chyba większość dziewczynek lubi :)
    Ela cudnie szyje,sama się o tym przekonałam,bo mam też parę rzeczy od naszej wspaniałej Eluni :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak to dobrze że są wśród nas takie Aniołki - oczywiście mam na myśli Elę:)
    Z chęcią schowałabym się w takim namiociku:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja chętnie spałabym w takim namiocie :))śliczna torebeczka :)
    Pozdrawiam i zyczę Wam wszystkiego dobrego :)

    OdpowiedzUsuń
  5. torne na fb juz podziwialam :) sliczna

    namiot super sprawa. rany ale swietny pomysl. gdyby nie antena stojaca na balkonie sama bym sie pokusila a tak to strach,ze sie przewroci na chlopakow :(

    Ela jest cudowna. nie zdazylam nic napisac o tutkach, sama nie szyje. ale taki gets z prosto z serca. cudowny

    OdpowiedzUsuń
  6. piekny gest z Twojej jak i Eli strony:-) aniol przepiekny. Troba jak zawsze sliczna, fajny motyw z tym tygrysem:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Aniu aniol od Eli jest przesliczny :) ona ma wielkie serce i na pewno bedzie to piekny prezent. A namiot na baloknie super :) tez bym w takim polezala :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Namiot odlotowy, co się Kubie nie podoba? Przecież to frajda niesamowita!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za przybycie do ANINKOWA i pozostawienie komentarza :)