Witam wszystkich. Będzie trochę o życiu, codzienności i szyciu, czyli mojej odskoczni od wszystkiego co smutne. Zapraszam.

czwartek, 21 czerwca 2012

Torba dla Agi- NIEBIESKO MI :D

Aguniu torba dla Ciebie dziś szyta niczym świeże bułeczki :D
Niech dobrze służy!
Postaram się ją jak najszybciej wysłać tylko muszę potwierdzić Twój adres do Krakowa.
Mam nadzieję, że podoba Ci się, bo ja jestem z niej zadowolona :D
buziaki!


 W porównaniu z moją :)





 Dodatkiem jest skromniutka bransoletka z muliny.

 Przymierzona do ręki:)

13 komentarzy:

  1. Ciekawy zestaw torebka i bransoletka. Fajnie razem skomponowałaś. Staranne szycie jak zawsze.

    OdpowiedzUsuń
  2. Aniu ,ile ja mam zaległości,a tutaj same cuda,piękne torby powstały,kociak świetny i miś,widzę ,że pracowicie spędzasz czas,buziaki dla Kubusia.

    OdpowiedzUsuń
  3. Aniu torba jest cudna juz nie moge sie doczekac :) Jestes niesamowita

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczności przygotowałaś dla Agi :) Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Torba i bransoletka kojarzą się z latem,ten kolor jest piękny :) Wykonanie super :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajna torba dla fajnej kobietki:)

    OdpowiedzUsuń
  7. torba jak zawsze piekna:-) super pomysl z bransoletka, jednym slowem cudny komplet!

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna torba Aniu, na pewno nowa właścicielka będzie zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna Aniu! Na pewno prezent będzie się podobał :) Pozdrowionka!

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna i bransoletka i torba,tworzą fantastyczny komplecik.Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale Aga się ucieszy :) Śliczna torba i bransoletka :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za przybycie do ANINKOWA i pozostawienie komentarza :)