Witam wszystkich. Będzie trochę o życiu, codzienności i szyciu, czyli mojej odskoczni od wszystkiego co smutne. Zapraszam.

piątek, 16 stycznia 2015

szydełkowe buty dla lali

Witam, 
moja córeczka dostała od dziadków lalę. Milenka stwierdziła, że lala jest "boso" i trzeba zrobić jej buty. 
Stwierdziłam, że mogę chociaż podjąć próbę :D
W sylwestrowe popołudnie spędziłam przyjemne pół godzinki i buty się udały. 
Nie są ekstra ale nie spadają i wyglądają ok. 
Lala się cieszy, a najbardziej ucieszyło się moje dziecko :DDDDDDDD






Na koniec właścicielka lali. 
Już dwa razy podcinałam jej włoski :)
Moim zdaniem wygląda dostojnie :D
buziaki!!!!!!!


 





2 komentarze:

  1. Śliczne buciki :) Słodka fryzurka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja przeoczyłam tego posta?
    Buciki urocze :) Aniu teraz dla córci wydziergaj parę :) A fryzurka super :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za przybycie do ANINKOWA i pozostawienie komentarza :)