Witam wszystkich. Będzie trochę o życiu, codzienności i szyciu, czyli mojej odskoczni od wszystkiego co smutne. Zapraszam.

piątek, 23 grudnia 2011

WOOOOOWWW czyli mam wielkie szczęście :D

Kolejny nieplanowany post. Dziś dostałam przesyłkę od Marzenki z bloga Galeria M :)
Marzenka zaofiarowała się oprawić moje kamyki. Wysyłałam je z myślą, że wrócą w styczniu.
Wczoraj jednak dostałam informację, że jutro mają dotrzeć i tak się stało. Jakież było moje zdziwienie kiedy z koperty wypadło mi czarne pudełeczko. Myślę sobie:niemożliwe. Otwieram: a jednak :DDDDDDDDD
Piękny wisior z Agatem, który Marzenka  zrobiła dla mnie :O

Marzenko robisz o wiele ładniejsze zdjęcia :) klik
Moje zwykłe kamienie zyskały niezwykłe zawieszki :) 
Wyglądają ślicznie!







 Nie wiem czym zasłużyłam sobie na taki prezent ale dziękuję z całego serca :D
Jestem zachwycona, bo kocham kamienie :)
Dziękuję wszystkim dziewczynom za przesyłki,  dziękuję za komentarze, odwiedziny, życzenia.
Bardzo bardzo DZIĘKUJĘ :)
Musiałam Wam napisać o tych wszystkich przesyłkach i tej choć już wszędzie tylko życzenia. Chciałam pochwalić wszystkie te osoby, za wielkie serce, za bezinteresowność, życzliwość. Wiem, że jesteście niezwykłe. :*
Jeszcze raz życzę wszystkim zdrowych i spokojnych Świąt :)
buziaki

10 komentarzy:

  1. Kochana, zasłużyłaś sobie :))) Wieczorkiem napiszę Ci meila teraz jestem przelotem bo właśnie sprzątam :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Anusia - budzisz ciepłe uczucia boś dobra dziewczyna! Marzenka jest cudowna!

    OdpowiedzUsuń
  3. Aniu popieram :) Marzenka jest cudowna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie jesteście CUDOWNE DZIEWCZYNY :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Woooow :D Cuda smae widzę :) Masz dobre serduszko przecież, a wiesz Anulko, że dobro powraca :)
    Marzenka genialna jest zwyczajnie :D

    Wpadłam z życzeniami :)
    Świąt wypełnionych radością i miłością,
    niosących spokój i odpoczynek.
    Nowego Roku spełniającego wszelkie marzenia,
    pełnego optymizmu, wiary,
    lepszego od poprzedniego :)
    Buziaki dla całej Twojej rodzinki :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Wesołych Świąt
    Basia

    Kamienie są cudnie oprawione;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. piekne prezenty
    Jest taki czas, co łzy w śmiech zmienia,
    jest taka moc, co smutek w radość przemienia,
    jest taka siła, co spełnia marzenia...
    To właśnie magia Świąt Bożego Narodzenia.

    Radosnych Świąt

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za przybycie do ANINKOWA i pozostawienie komentarza :)