Witam wszystkich. Będzie trochę o życiu, codzienności i szyciu, czyli mojej odskoczni od wszystkiego co smutne. Zapraszam.

sobota, 5 października 2013

ahoj...

Witam witam,
witam nielicznych zaglądających. Miło, że ktoś o nas jeszcze pamięta. Dziękuję!
Dziękuję za komentarze, odwiedziny a przede wszystkim za pamięć.
W szczególności Ani -Kankance za kolejne ubranka :* Aniu kochana co ja bym bez Ciebie zrobiła, jesteś aniołem!!! Dziękuję!
Krótko co u nas. Niestety chorobowo, aktualnie zapalenie oskrzeli w trakcie. Także wiele marudzenia a ja latam od jednego do drugiego. Niestety przedszkole się zaczęło i chorowanie też. Aż się boję co dalej.
Od urodzenia malutkiej tylko raz szyłam. Szyłam mocowanie do pałąków maty edukacyjnej i zabawki metkowce.
Wyszło tak:


No i właścicielka maty i zabaweczek które wiszą  w sukienusi od Ani :)

Braciszek też się wepchnął :)
Eh wtedy były takie upały a teraz :(...
Mata już dawno w piwnicy, teraz jest plac zabaw na całą podłogę bo panienka się turla i zbiera do raczkowania.
Pokażę jeszcze łóżeczko. Było tak:

A teraz jest tak:
Zdjęcie robił Kubuś więc nie jest najładniej, ale z braku czasu wstawiam ;)
Kończąc pozdrawiam serdecznie wszystkich, pamiętam choć nie komentuję.
buziaki!!!!!!!!!!!!!!!!! :)

5 komentarzy:

  1. Witaj Aniu pieknie u Ciebie :) dzieci rosna :) a uszylas piekna mate zdolaniara jestes :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pamietam jeszcze o Tobie, a moze wciaz ;)
    Poki co sama spodziewam sie dzidziusia hi hi wiec i mnie niedlugo czeka przeprawa przez wyprawke i wszelkie dzidziusiowe dodatki ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Aniu oczywiscie,ze pamietamy :)

    slicznie u Ciebie - tak kolorowo u malej pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Aniu trzymaj się cieplutko, ucałuj dzieciaczki i kurujcie się! Dzieciaczki słodkie! Pozdrawiam gorąco!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajna mata,w ogóle kolorowo i radośnie:)Zdrówka Wam zyczę!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za przybycie do ANINKOWA i pozostawienie komentarza :)