Witam wszystkich. Będzie trochę o życiu, codzienności i szyciu, czyli mojej odskoczni od wszystkiego co smutne. Zapraszam.

sobota, 28 stycznia 2012

Zostałam zaproszona do zabawy Moje ulubione seriale :)

Witam dziś po raz drugi. :)
Wiem, że ciężko nadążyć za takim tempem ale zostałam za tagowana (chyba tak to się piszę) przez Elę z bloga Czary-mary z materiału :)
Postanowiłam to załatwić od razu, Kuba niestety ma nawrót choroby potem może być różnie z czasem.

Miło mi, że wśród tylu obserwatorów Ela wybrała mnie do swojej 5tki :D
Elu BARDZO DZIĘKUJĘ :)!!
Zasady:
1. Zamieść logo zabawy na swoim  blogu
2. Napisz kto Cie zaprosił
3. Zaproś co najmniej 5 osób prowadzących blog.
4. Wymień (i opisz) swoje ulubione seriale



Logo jest. Zaprosiła mnie Ela :)
Może najpierw seriale. 
Ostatnio moim ulubionym serialem był "Przepis na życie". Pierwsza seria urzekła mnie lekkością, pozytywną energią i dobrą  muzyką. Miło się oglądało, prawdziwy relaks. W końcu bohaterka z powodzeniem staje na nogi po tym jak jej życie rozsypało się w gruzy. Druga seria mnie irytowała. Jednak miejmy nadzieję, że trzecia będzie lepsza. :)
Innym serialem, który bardzo lubiłam była wcześniej "Licencja na wychowanie". Świetny jak dla mnie serial familijny, nawet mój mąż oglądał i dziecko. Można było się pośmiać, oderwać się od rzeczywistości. Świetny szkoda, że go zdjęli :( i zastąpili gniotem. Eh
To takie bardziej na czasie a wcześniej  lubiłam  "Dr House", "CSI kryminalne zagadki", "Magia kłamstw", "Magda M". 
Różnie to bywa. Z mężem oglądamy wszystko co kryminalne i fajne. :)


Do zabawy zapraszam :)
Koraliki Beaty
 Niebiesko MI
AMANOO 
To i owo u Agi 
Coż wiesz o pięknie  
Marzycielka 
Kramikowe cuda Katarzynki  
Chabrowa Panienka z żółtego okienka  
Zabawa z szyciem  
FreubelFee 
Agea Happiness-Moje Pasje 
Agneskowo.pl :)  
W Kartkowym Zaciszu  

 Na koniec chciałam ponowić swoją prośbę z poprzedniego posta.
Wszystkim bardzo dziękuję, :)
buziaki!